dimecres, 28 de desembre del 2011

Reflexió final de GITIC

Tancament del bloc.


Avui dia dels sants innocents estic a punt de concloure la meva darrera entrada en aquest Dossier d'Aprenentatge del primer semestre de facultat a l'assignatura de GITIC. Fer entrades de diferents activitats, programes realitzades o realitzats a l'aula ha estat un bon treball, una manera dinàmica d'anar fent i sense adonar-te anar adquirint els conceptes i al mateix temps una manera d'estudi més dinàmic.

Per començar diré que el dia que ens van dir que havíem de fer entrades de les activitats que fèiem a classe, vaig pensar que seria un "tostón", però com tot...no ha estat envà. Pensava que no me'n sortiria, tenia por de fer-ho malament o no arribar a l'objectiu, però no he tingut problema en anar fent aquest bloc que de ben segur els seguiré nodrint de nous coneixements. Per ser el primer bloc que faig em sento realitzada, i  jo sóc una persona que realitzada no m'hi sento mai.

Pel que fa a l'assignatura de GITIC he de reconèixer que no les he tingut totes, de fet encara ho penso. El primer dia que el professor anava dient les activitats que realitzaríem al llarg del semestre quan ja portava quatre programes esmentat ja no me'n recordava del primer. La veritat es que aquesta assignatura l'he exprimit molt. Faig servir el google chrome com a navegador, i tinc les "pestanyes" del google reader, gmail, twitter, blink, blogger, prezzi, mister wong sempre fixes. Pel que fa al gmail tinc vinculats tres comptes de correu que abans ni sabia que podia fer-ho. He après a fer vídeos multimèdia, també faig servir programes com el cmap tools per fer els meus esquemes d'estudi. Un dels programes que més faig servir és el google docs, arriba a ser adictiu i per no parlar del prezi sembla que hagi descobert alguna cosa molt valuosa.

Per finalitzar diré que m'he enriquit de molts programes, de molts coneixements. Cada una de les sessions he intentat exprimir-la al màxim i crec que ho he aconseguit, si més no, ara utilitzo molts programes que hem treballat al llarg del semestre i estic segura que seguiré utilitzant no al llarg d'aquest quatre anys a la facultat, sinó al llarg dels anys. Agraeixo totes i cada una de les sessions, els consells i el tracte rebut. Gràcies Jorge.


Bones festes, Bona entrada d'any i que els Reis Mags D'Orient us porti molta felicitat i salut!!

Entrades a mirar més atentament de GITIC:
  • 29 de setembre de 2011
    Google Reader.
  • 4 d'octubre de 2011
    Documents de Google.
  • 3 de novembre de 2011
    CmapTools.
  • 1 de desembre de 2011
    Mapa d'aprenentatge Educat 2.0.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada