dimecres, 28 de desembre del 2011

Reflexió final de COED

Tancament del bloc.


Avui dia dels sants innocents estic a punt de concloure la meva darrera entrada en aquest Dossier d'Aprenentatge del primer semestre de facultat a l'assignatura de COED. Fer entrades de diferents activitats realitzades ha estat un bon treball, una manera dinàmica d'anar fent i sense adonar-te anar adquirint els conceptes i al mateix temps una manera d'estudi més dinàmic.

Per començar diré que el dia que ens van dir que havíem de fer entrades de les activitats que fèiem a classe, vaig pensar que seria un "tostón", però com tot...no ha estat envà. Pensava que no me'n sortiria, tenia por de fer-ho malament o no arribar a l'objectiu, però no he tingut problema en anar fent aquest bloc que de ben segur els seguiré nodrint de nous coneixements. Per ser el primer bloc que faig em sento realitzada, i a jo sóc una persona que realitzada no m'hi sento mai.

Pel que fa a l'assignatura de COED he de reconèixer que no les he tingut totes, de fet encara ho penso. El primer dia que la professora anava dient les activitats que realitzaríem al llarg del semestre jo per dins anava pensant que simples, com per exemple descriure a un company i després fer una exposició o recitar un poema com si anéssim a primària...pel que fa a la descripció quan m'hi vaig posar no era tan simple com em pensava, les coses ben fetes tenen el seu temps i dedicació i pel que fa a la recitació quan em vaig posar davant de seixanta-vuit persones no me'n recordava ni del meu nom. Ressalto aquestes activitats, entre moltes altres que hem realitzat i que he deixat veure en les meves entrades al bloc.

Per finalitzar diré que m'he enriquit, he conegut als meus companys gràcies a l'exposició de Qui ets, tu?, he vist les virtuts i defectes tan meus com dels meus companys a l'hora de les recitacions, pel que fa a mi penso que he millora't la meva expressió, de fet, a casa m'ho diuen. Ara quan veig un anunci em fixo més en el fons del tema. Agraeixo totes i cada una de les sessions i sobretot cada un dels poemes al començar o finalitzar les classes i em quedo amb cada consell rebut. Gràcies Imma.

Bones Festes, Bona entrada d'any i que els Reis Mags d'Orient us porti molta felicitat i salut.

Entrades a mirar més atentament de COED:
  • 27 de setembre de 2011:
    Paraules i Comunicadors.
  • 25 d'octubre de 2011:
    La Descripció.
  • 9 de novembre de 2011:
    Com parlar bé en públic.
  • 7 de desembre de 2011:
    Recitació poema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada